פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו מספר 23 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להלין על 3 דברים:
1.אי זיהוי קוד סטודנט כאשר הכרטיס האישי של דן שלי מכיל את ההנחה הנדרשת - בתאריך 30.08.12 על ידי הנהג דרור יעקובי בשעה 9:00 בבוקר - ביקשתי למלא 30 ש"ח והכרטיס על פי ההנחה היה אמור לתת לי 45 ש"ח - הנהג מילא לי רק 30- יצאתי בהפסד של 15 ש"ח - מה היה קורה אם הייתי ממלאת 200 ש"ח כפי שחשבתי לעשותץ בהתחלה - הייתי מפסידה 100 ש"ח שמגיעים לי.
2. איחורים כרוניים ואי הגעה של האוטובוס בשעות המצויינות- קורה בשוטף ביחוד בשעות הבוקר.
3. אוטובוס שהוא למעשה מיניבוס קטן ולא מספק את כמות האנשים הנוסעים בקו - כולם עומדים ודחוסים וזה מאוד לא בטיחותי ומסוכן.
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על סך 15 ש"ח פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה