|
|
|
|
|
|
קו מספר 23 |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להלין על 3 דברים:
1.אי זיהוי קוד סטודנט כאשר הכרטיס האישי של דן שלי מכיל את ההנחה הנדרשת - בתאריך 30.08.12 על ידי הנהג דרור יעקובי בשעה 9:00 בבוקר - ביקשתי למלא 30 ש"ח והכרטיס על פי ההנחה היה אמור לתת לי 45 ש"ח - הנהג מילא לי רק 30- יצאתי בהפסד של 15 ש"ח - מה היה קורה אם הייתי ממלאת 200 ש"ח כפי שחשבתי לעשותץ בהתחלה - הייתי מפסידה 100 ש"ח שמגיעים לי.
2. איחורים כרוניים ואי הגעה של האוטובוס בשעות המצויינות- קורה בשוטף ביחוד בשעות הבוקר.
3. אוטובוס שהוא למעשה מיניבוס קטן ולא מספק את כמות האנשים הנוסעים בקו - כולם עומדים ודחוסים וזה מאוד לא בטיחותי ומסוכן.
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על סך 15 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|