פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת של נהג דן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי בתאריך 5.9.12 בשעה 13:00 המתנתי בתחנת האוטובוס ברחוב בית אל בשכונת נווה שרת בת"א לקו מס שש לכיון רדינג ת"א.
כיוון שאיני מתמצאת באזור טרם עליתי לאוטובוס שאלתי את נהג האוטובוס האם הוא מגיע לכיוון רדינג ת"א, להפתעתי נדמתי לגלות את ה"ישראלי המכוער" בדמותו של נהג האוטובוס אשר ענה לשאלתי בשלילה ולא אפשר לי לצאת מאוטובוס.
הנהג השתמש בכינוי גנאי ובצעקות משפילות, כמו כן הוא לא הסתפק בהשפלה פומבית מול שאר נוסעי האוטובוס והודיע לי שמגיע לי עונש ולכן אינו אפשר לי לרדת בתחנת אוטובוס הקרובה אלא רק בתחנת עתידים שם אצטרך להמתין עוד חצי שעה לאוטובוס בחום הלוהט של שעות אחר הצהרים.
ניסיתי להסביר לנהג כי איני מהאזור ואני מעוניינת לרדת מהאוטובוס ובדיוק באותם השניות עבר אוטובוס קו 6 לכיוון רידניג ת"א מהצד השני והנהג הודיע לי בגאווה: "תנופפי לו לשלום מפני שתצטרכי לחכות עוד חצי שעה"

יצאתי מושפלת, כואבת ונפגעת מנהג האוטובוס בפרט ומחברת דן בכלל על כך שמעסיקה אנשים כאלה בחברה ציבורית ידועה שכן עליהם להיות אנשים סובלניים ונותני שירות מעצם תפקידם.
אני מקוות שתמצאו עימו את חומרת הדיין באופן שבו מקרה זה לא יחזור על עצמו ויפגע בעוד אזרחים מן השורה אשר משלמים מכספם הפרטי בעבור שירות ובתמורה "זוכים" ליחס משפיל ומבזה

אני דורשת את הפיצוי הכספי המגיע לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי וטיפול בנהג- הוכחה שהנהג טופל פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה