פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת כרטיס רב קו לסטודנטים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני מספר ימים כאשר ניסיתי להעביר את כרטיס הרב קו שברשותי באוטובוס של חברת דן נמסר לי מהנהגת כי הכרטיס נחסם וכי יש לעדכן את מנוי הסטודנט שבו לשנת הלימודים החדשה. היום בבוקר הגעתי לעמדת רב קו שבתחנת רכבת מרכז, כמו סטודנטים רבים אחרים שכרטיסם נחסם, והמתנתי בסבלנות במשך כשלושים דקות בתור שהשתרך אל מחוץ לצריפון שלא יכול להכיל את כל האנשים.
לבסוף, כאשר הגעתי לעמדת הפקיד הצגתי בפניו את תעודת הסטודנט שלי ואישור לימודים עדכני וחתום, סרוק במכשיר הסלולרי שלי, בדיוק כפי שעשיתי בעת הנפקת הכרטיס אולם הפקיד מסר כי מדיניות החברה שונתה וכעת אין שום אפשרות לקבל אישור לימודים כשהוא סרוק וכי יש להביא אותו לעמדה בעותק מודפס בלבד.
אופן חסימת הכרטיס ועדכונו התנהלו בצורה אטומה ללקוחות חברת דן. מנוי הסטודנט נחסם בטרם תחילת שנת הלימודים מבלי שנמסרה על כך הודעה מוקדמת. בנוסף, לא התאפשר שימוש בכרטיס וכך הלקוחות נדרשו לשלם בכל פעם בכסף מזומן, מהלך אותו כרטיס הרב קו היה אמור לחסוך, ובמחיר יקר משנקבע בחוזה בין חברת דן לבין כל הסטודנטים המחזיקים בכרטיס רב קו המיועד לסטודנטים.
חסימת האפשרות מלספק את הפרטים והמסמכים הנדרשים לחברת דן בכל אופן שאינו הגעה פיזית לעמדה מביעה חוסר התחשבות וזלזול מוחלט בצרכי הלקוחות. מסיבה לא ברורה בשלטי הפרסום שלכם מופיע המשפט "אי אפשר לטעון אחרת" כאילו זו גאווה גדולה. האם באמת חברת דן צריכה להתגאות בכך שלקוחותיה לא יכולים לעדכן את הכרטיס שברשותם מבלי להגיע במיוחד לעמדה הקטנה ולהמתין (בשמש) על מנת לעדכן מידע? אני עובדת בכל יום משעה 8 בבוקר ועד שעות הערב המאוחרות, היום היה עלי לאחר לעבודה על מנת להגיע לעמדה ואף לאחר שעשיתי זאת, טרם זכיתי לקבל את המענה הראוי.
אין כל הצדקה להתנהלות כזו שכן, משהונפק הכרטיס והלקוח כבר הזדהה בפני חברת דן, אין עוד צורך בזיהוי פיזי שכן על אישור הלימודים מופיעים השם ותעודת הזהות. לא זאת אף זאת, עצם העובדה כי היה ביכולתה של חברת דן לחסום את הכרטיס מרחוק, ללא צורך בכרטיס עצמו, מעידה על כך שאין שום מניעה גם להפעילו מחדש מרחוק.
בעת הנפקת הכרטיס ניתן היה להציג את אישור הלימודים הסרוק. חברת דן שינתה את המדיניות אך לא טרחה להודיע על כך לסטודנטים שנאלצו לדחוק ללוח הזמנים שלהם הגעה לעמדה והמתנה בתורים הארוכים. בשום מקום לא מופיעה כל הודעה המבהירה כי על אישור הלימודים להיות מודפס, בניגוד למדיניות קודמת; על כל השלטים המופיעים בעמדת רב קו מופיעה ההנחיה כי יש להציג תעודת סטודנט ואישור לימודים מקורי עדכני וחתום, ואף במענה שנתקבל אצלי מחברת דן לא טרחו לציין כי על האישור להיות מודפס.

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה