פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטענת רב קו נושא התלונה:
מזרחי ליאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הטענתי בעבר את כרטיס הרב קו בחברת קווים, ונשאר בכרטיס סכום של 3 ש"ח שלא מספיק לנסיעה.
היום עליתי על קו 63, של חברת דן והטענתי את הכרטיס ב-50 ש"ח. באותה נסיעה הנהג לא הצליח לחייב אותי ואמר שאני צריכה לגשת למשרדי החברה ע"מ להסדיר את התקלה בכרטיס.
הגעתי למשרדי החברה של רב קו דן והוא אמר לי שמכיוון שלא נשאר לי כסף בחברת קווים הכרטיס מראה שאין לי כסף בכרטיס, למרות שיש לי מעל 60 ש"ח, ושאין לו מה לעשות בעניין, ועליי לסור למשרדי החברה שנמצאים ב-תחנה המרכזית בפתח תקווה.
אינני יכולה לבזבז זמן וכסף בנסיעה בין עירונית מגבעתיים לפתח תקווה.
ועד שלא אסדיר את הנושא עם קווים אינני יכולה להשתמש ברב קו כלל.
כספי סוג הנזק :
שליחת רב קו חדש שעובד עם שליח פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה