פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנהג לא חיכה נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק 37, רמת גן כתובת:
תחנת אוטובוס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 14.1.2013 בשעה 17:15 בערך ברחוב ביאליק 37 ברמת גן המתנתי לקו 61 של דן. כאשר הגיע האוטובוס הלכתי אליו אך הוא היה קצת רחוק ממני, בינתיים עלה אדם אחד עם רב-קו וכשהגעתי לדלתות של האוטובוס הנהג כבר התחיל לסגור אותן. דפקתי על הדלת, הנהג הסתובב הסתכל לי בעיניים, הסתובב חזרה, והתחיל לנסוע.
קו 61 זה קו התדירות גבוהה ולא חיכיתי הרבה לקו אחר אבל האדישות לנוסעים פשוט נוראית. אני צריך רק להגיע הביתה אבל מאוד סביר שלאנשים אחרים יש דברים יותר דחופים.
זה לא פעם ראשונה שדבר בסגנון קורה לי ויצא לי לראות לא פעם ולא פעמיים אנשים מפספסים אוטובוסים כי הנהגים חסרי סבלנות. אני לא מצפה שיגידו לי בבקשה, יום טוב או כל דבר אחר ועד עכשיו לא התחוננתי כי ״ככה זה בארץ״, אבל כשנהג מסתכל לי בעיניים ומחליט שאני לא חשוב זה עלבון שאני כבר לא יכול להתעלם ממנו.
לטיפולכם
עלבון סוג הנזק :
למנוע את חזרה של האירוע פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה