פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מסוף רידינג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום, 16.1.13 בסביבות השעה 13.30, הגעתי למסוף רידינג על מנת לעלות על אוטובוס לכיוון דיזינגוף. כשהגעתי לאחד הרציפים של קו 129 ,ישב הנהג בתוך אוטובוס מונע בתחנה של אותו הקוודיבר בסלולרי שלו. תחילה, נופפתי לו עם היד עם תנועה של "האם אתה יוצא?" -לא יתייחס. ניסיתי שוב. -לא הלך. עמדתי ליד הדלת ,דפקתי עליה כדי להסב את תשומת ליבו. -הוא הזיז את הראש ובתנועה גסה עשה לי עם היד תנועה של "תעופי מפה"וחזר לשוחח בסלולרי שלו. הייתי בשוק מהתגובה, כי בדרך כלל הנהגים פותחים את הדלת ואומרים עוד כמה זמן יוצאים. הלכתי לאחראי התחנה. הציג את עצמו בשם תמיר.. הסברתי לו מה קרה .הוא ענה לי:" מה את רוצה שאני אעשה? מה אני אחראי על איך הנהגים מתנהגים??תפני לפניות הציבור." הייתי בשוק מהתשובה. ביקשתי את המספר שלהם. הוא חיפש ואז אמר לי:" לא יודע את המספר ,תחפשי באינטרנט". ואני שואלת את עצמי: האם זוהי צורת דיבור, שירות, התנהגות??? זה מביש ומשפיל!
עלבון סוג הנזק :
אני רוצה הוכחה לכך שהנהג טופל באיזשהי צורה, ולדעת למה א. סדרנים עונה בצורה כזאת? פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה