פרטי התלונה

תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנהג סירב לעצור בתחנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
צלצלתי בפעמון כמו ילדה טובה כדי לרדת בתחנה הבאה. כשהתקרבנו ראיתי שהנהג לא עוצר וגם לא מאט. אני מחלימה מנקע ברגל ואיני יכולה לקום כשהאוטובוס עדיין נוסע, מה גם שהוא נסע מאוד מהר ופחדתי לעשות זאת. התקרבתי לנהג והערתי לו שלא עצר לי בתחנה. הוא אמר לי שאם אין אף אחד לי ד הדלת הוא לא עוצר וסירב לעצור. אמרתי לו שלא שמעתי דבר כזה ושאם מצלצלים בפעמון הוא חייב לעצור. הוא התעלם ממני, וכששאלתי אותו אם הוא עושה צחוק הוא התנצח אתי ושוב סירב לעצור. אמרתי לו (לא שזה עניינו) שכואבת לי הרגל ואני לא יכולה ללכת כשהאוטובוס נוסע. הוא פתר את זה במילה "תירוצים". כשביקשתי את פרטיו הוא סירב לתת לי את שמו, ורק כשראה שאני לא מתכוונת לזוז ממנו הוא נתן לי חתיכת נייר קרועה שעליה כתוב: נהג 11108 משמרת 848, 17:41:37, 11/02/13, כרטיס ראשון: 4929, אחרון: 4977

דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה