פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חזרה לשם תשובה נושא התלונה:
אביר לידור שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לברר למה כרגיל לאחר חלוף מספר חודשים המחיר לאינטרנט שאותו אני משלם הקפיץ עצמו לשחקים. את השיחה ביצעתי ביום שישי בשעה 09:00, בבוקר.
לאחר המתנה "קצרה" ענה לי בחור חביב שטען שכל העמדות תפוסות על כן הגעתי לעמדה שהוא (הנציג) ירשום את מיספרי ותוך מעט זמן יחזרו אליי. התקשרתי שוב אותו ריטואל לקחו את מיספרי והבטיחו לחזור אליי.
אך איזו הפתעה...
ולבסוף בטלפון השלישי המוקד כבר היה סגור. עלו והצליחו 012.
עלבון סוג הנזק :
בתקווה שהליך הניתוק מהחברה יהיה מהיר יותר מהשירות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על עגמת הנפש שנגרמה למר אביר.

חשוב לנו להדגיש כי מקרה זה אינו משקף את שגרת השירות אותו 012 מקפידה להעניק ללקוחותיה.

מר אביר שוחח עם שירות הלקוחות של חברתנו כבר בתאריך ה 12 ליוני 2006, ונמצאה לו חבילה שעונה על צרכיו.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה