פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אנו מתנצלים בפני מר רקיר על עגמת הנפש שנגרמה לו.
חשוב לנו להדגיש כי מקרה זה אינו משקף את שגרת השירות אותו 012 מקפידה להעניק ללקוחותיה.
012 פועלת באמצעות מנגנוני בקרה רבים ומגוונים, שמטרתם למנוע מקרים מעין אלו, עם זאת, במקרה דנן, לא נותרה לנו כל ברירה מלבד להעביר את החוב לבעל הקו בבזק, היות ומי שביצע את השיחות מהקו נעלם, והיות וכתובת מגוריו, וכמובן קו הטלפון ממנו שוחח, רשום על שם מר רקיר, לא יכולנו להימנע מחייב אותו על כך.
יש לציין כי במידה ומר רקיר היה מוכיח לנו כי השיחות נגנבו ממנו, היה מזוכה ללא כל קושי. עם זאת, שיחות הדייר שהתגורר בדירה בשנים האחרונות נעשו
בידיעתו ובהסכמתו.
|
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|