פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונתי מס' 9769< נושא התלונה:
ריטר עמרי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: תשובת חב' קווי זהב לתלונתי מס' 9769 .
ראשית.
מעולם לא נעשה שימוש איזה שהוא במכשיר הטלפון ולו לרגע אחד.
כל שנעשה במכשיר הנ"ל היא הכנתו לחיבור למתאם שכפי שנאמר נמצא לא מתאים לציוד אצלי, ובמסגרת זו פתחתי את האריזות של מכשיר הטל' הנ"ל והכנתי אותו לחיבור למערכת.
שנית.
אני מזכיר שוב: לא נשאלתי ולא עלה בשום שלב של הזמנת השרות מחב' קווי זהב האפשרות של ציוד לא מתאים ואו התאמה מסוימת שמערכת המחשוב אצלי צריכה לעמוד בה בשביל להתחבר לשרות הטלפוני שהוצע לי על ידם.
שלישית.
הטענה בדבר 14 יום היא במקרה הטוב בריחה מאחריות כיוון שבמעמד בקשתי לביטול השרות לא נאמר לי ולו דבר בנושא ה 14 יום ובנושא החזרת המכשיר, אלא רק לאחר כ 3 שבועות התקשר נציג של קווי זהב ואז לראשונה שמעתי שעלי להחזיר בעצמי את המודם אליהם ושטלפון אינו בר החזרה כיוון שפתחתי אותו וכמו כן עברו כבר 14 יום?!
לאור האמור לעיל ברור לגמרי שהתיחסותה של חב' קווי זהב לתלונתי אינה עומדת בקרטריונים של שרות לפני הכל אלא מנסה להסיר ממנה את האחריות.
עלי לצין ששרות האינטרנט מבוצע לשבעות רצוני ולראיה :אני עדין גולש דרכם.
ביקצור: איך???

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ריטר טופלה ע"י מנהל פניות הציבור לשביעות רצונו של הלקוח . תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה