פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא ביצוע עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה אודות השירות בחברת 012
לכבוד שירות הלקוחות 012
א.ג.נ
ברצוני להביע את אכזבתי ואת עוגמת הנפש מחברת 012
השבוע קיבלנו חשבונית חיוב בדואר על שם לילך אינו מחברת 012
מספר לקוח 40****336
חשבונית מס מספר 654****37
תאריך החיוב על תקופה 20.8.13- 19.9.13
בחשבונית זו חויבנו בגין גלישה באינטרנט. חשוב לציין כי כבר חודשיים אין ברשותי אינטרנט בבית. לא קווי, לא אלחוטי . איננו מחויבים לאף ספק אינטרנט.
לפני כחודשיים פנינו לבזק בבקשה להתחברות לאינטרנט : בזק לא ציינו בפנינו שהם מקשרים אותנו לחברת 012
• ב17/7 הגיע טכנאי של בזק- להתקין תשתית כאשר הספק הינו 012 ( ללא ידיעתנו).

• הטכנאי רצה לקדוח בקירות ולהניח תשתית (למרות שבעבר היה בבית אינטרנט של בזק.

• סירבנו לקדוח בקירות וביקשנו מהטכנאי לא להניח תשתית. התקשרנו לבזק וביטלנו את העסקה.

• באותו יום העברנו את פרטינו האישיים כולל מספר כרטיס האשראי לחברת בזק – לביטחון בלבד. צויין במעמד השיחה כי אנו נחוייב רק לאחר ביקור הטכנאי והתקנת התשתית לאינטרנט.

• למחרת בזק התקשרו ווידאו כי העסקה מבוטלת.
לא התקנתם אינטרנט בביתנו ובכל זאת חויבנו על ידי 012 ועל ידי חברת בזק.
1.לא ברור לנו כיצד מספר כרטיס האשראי הגיע לידי 012. לא יידעתם אותנו כי הם קשורים בעסקה.
2.לא יצרנו קשר עם חברת 012
3. 012 לא יצרו איתנו קשר לגבי אף עסקה
מיותר לציין כי לא חוקי להעביר לחברה אחרת מספר כרטיס אשראי ללא ידיעתנו, ללא התקשרות ישירה וללא אישורנו. זוהי עבירה פלילית !


לאחר שיחות ממושכות היום 6/10/13 עם 012 ושיחה עם מספר נציגים לא קיבלתי תשובות ברורות
מדוע חייבו אותנו למרות שלא היתה בינינו (אסף ולילך אינו) שום התקשרות.
לאחר שיחה של 40 דקות עם יהודית מצוות קרן מחברת בזק-
יהודית דיברה איתי וניסתה לקבל פרטים מחברת 012 אודות העסקה. 012 סירבו לתת לה פרטים – רק ציינו עובדה שבמהלך חודש יולי התבצעה עיסקה מולם ובוטלה העסקה באותו היום.

בפועל אנו קיבלנו חיובים מבזק וחברת 012 אפילו שלא בוצעה שום עסקה.
אנו דורשים פיצוי- אני ( אסף *****) הפסדתי יום עבודה בגין כל הטיפול בנושא זה

תודה
כספי סוג הנזק :
התנצלות, זיכוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה