פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה על שירות שלא קיבלתי נושא התלונה:
אינו לילך שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:


30/10/2013
מכתב תלונה אודות השירות בחברת 012
לכבוד שירות הלקוחות 012
א.ג.נ
ברצוני להביע את אכזבתי ואת עוגמת הנפש מחברת 012
השבוע קיבלנו חשבונית חיוב בדואר על שם לילך אינו מחברת 012
בחשבונית זו חויבנו בגין גלישה באינטרנט. חשוב לציין כי כבר חודשיים אין ברשותי אינטרנט בבית. אינני מחויבים לאף ספק אינטרנט.
לפני כחודשיים פנינו לבזק בבקשה להתחברות לאינטרנט : בזק לא ציינו בפנינו שהם מקשרים אותנו לחברת 012
• ב17/7 הגיע טכנאי של בזק- להתקין תשתית כאשר הספק הינו 012 ( ללא ידיעתנו).

• הטכנאי רצה לקדוח בקירות ולהניח תשתית (למרות שבעבר היה בבית אינטרנט של בזק).

• סירבנו לקדוח בקירות וביקשנו מהטכנאי לא להניח תשתית. התקשרנו לבזק וביטלנו את העסקה.

• באותו יום העברנו את פרטינו האישיים כולל מספר כרטיס האשראי לחברת בזק , לביטחון בלבד. צויין במעמד השיחה כי אנו נחוייב רק לאחר ביקור הטכנאי והתקנת התשתית לאינטרנט.

• למחרת בזק התקשרו ווידאו כי העסקה מבוטלת.

• אתמול 29/10/13 קיבלתי שוב חיוב מחברת 012. לא ברור מדוע. אני הרי לא מחובר אליכם. אין לי אינטרנט בבית . חשבונית 65932572
אני חייב לציין כי 012 ובזק לא התקינו אינטרנט בביתי ובכל זאת חויבנו על ידי 012 ועל ידי חברת בזק.
1.לא ברור לי כיצד מספר כרטיס האשראי הגיע לידי 012. בזק , לא יידעתם אותי כי 012 קשורים בעסקה.
2. מעולם לא יצרתי קשר עם חברת 012 ומעולם לא סיפקתי להם את מספר כרטיס האשראי שלי.
3. 012 לא יצרו איתנו קשר לגבי אף עסקה
מיותר לציין כי לא חוקי להעביר לחברה אחרת מספר כרטיס אשראי ללא ידיעתנו, ללא התקשרות ישירה וללא אישורנו. זוהי עבירה פלילית !


לאחר שיחות ממושכות היום ובמספר הזדמנויות נוספות עם 012 ושיחה עם מספר נציגים בבזק לא קיבלתי תשובות ברורות.
מדוע חייבו אותי למרות שלא היתה בינינו שום התקשרות.
לאחר שיחה של 40 דקות עם יהודית מצוות קרן מחברת בזק
יהודית דיברה איתי וניסתה לקבל פרטים מחברת 012 אודות העסקה. 012 סירבו לתת לה פרטים רק ציינו עובדה שבמהלך חודש יולי התבצעה עיסקה מולם ובוטלה העסקה באותו היום.
כל פנייה ל012 ארכה לפחות ב 15 דקות המתנה, גם אז לא סיפרו לי כיצד מספר כרטיס האשראי הגיע לידיכם.
בפועל אנו קיבלנו חיובים מבזק וחברת 012 אפילו שלא בוצעה שום עסקה.
הפסדתי יום עבודה בגין כל הטיפול בנושא זה
העו"ד שלי המליץ לפנות לתביעות קטנות אם לא אקבל מענה הולם לגבי חיוב כרטיס האשראי שלי ללא ידיעתי ובניגוד לחוק.

תודה




עותקים- הממונה על הגנת הצרכן - רחוב בנק ישראל 5, ירושלים

הרשות להגנת הצרכן - יונה אומן, רח' נחשון 8 כפ"ס

אמון הציבור

המועצה הישראלית לצרכנות

האתר "תלונה"

מדור "הקו הישיר" / עיתון "מעריב"
פיצוי כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה