פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית יתר לאחר ניתוק האינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.3.2013 עברתי לחברת בזק והודעה על כך נמסרה לשירות לקוחות של הוט. למרות זאת המשיכו בהוט לנכות ממני תשלום חודשי. חרף כל פניותי רק לאחר שלושה חודשים נפסקו הניכויים אך דרישותי להחזיר את הסכומים שנגבו שלא כדין לא נענו.
הוט באמצעות עוד פנתה אלי בתביעה לשלם לה עבור הממיר שהטכנאי לא לקח. בקשתי שיקזזו את הסכום של 100 ש"ח מהחוב אך הם סרבו ודרשו תשלום מידי והבטיחו לזכות את חשבוני בסכום שניכו שלא כדין. מאחר וחששתי מתביעה מיד מסרתי את מספר כרטיס האשראי שינכו את הסכום אך עד היום, כבר חלפו מאז שלושה שבועות, חשבוני לא זוכה.
הוראה להחזר החוב פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה