פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון לנתק מחוזה אינטרנט למרות שלא התחברתי לשירות בפועלb נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מחלקת מנוים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. ב24/5 פניתי לחברת 012 לקבלת הצעת מחיר להתחברות לאינטרנט 1.5 מגה באמצעות 012. קיבלתי הצעת מחיר וערכנו הרשמה טלפונית אך ביקשתי לא להפעיל את השירות עד לתאריך 7/6 בשל קבלת שירות מחברה אחרת עד לתאריך זה. קיבלתי שם משתמש וסיסמא ונאמר לי שעל מנת להתחבר לשירות האינטרנט עליי להתקשר למוקד התמיכה ולחבר את השירות. כעבור מספר ימים פניתי וביקשתי לבטל את הרישום מכיוון שחברת האינטרנט שאני מנויה בה ומקבלת ממנה שירותים הציעה לי הצעת מחיר טובה יותר. בשל העובדה שלא קיבלתי את שירות האינטרנט מ012 ואני לא מנויה עד כה ביקשתי לבטל את השירות. אמרו לי שיחזרו אליי ממוקד שימור לקוחות ושחזרו אליי סירבו לנתק אותי. לאור העובדה שלא התחברתי לשירותי האינטרנט של 012 ואינני מקבלת מהם עד היום את האינטרנט איןשום סיבה לאלץ אותי בכח להיות מנויה בחברתכם בעוד שלא קיבלתי מכם שירות עד היום וספקית האינטרנט שלי היא איננה 012 . אבקש לבטל את הריום שכן לא הפעלתי אותו מעולם.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מור טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור לשביעות רצונה . תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה