פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נציג "אלכס" נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
מספר קריאה: 3254120
שלום, ברצוני להגיש תלונה על הנציג שלכם, כאשר התקשרתי אליכם היום מספר פעמים לגבי התקלה שנוצרת לי במכשיר הקשר הביתי, איני זוכר את שם הנציגה הראשונה שהייתי בקשר איתה בפעם הראשונה, סגרנו מחיר, ואז התנתקה השיחה במכשיר, אך לא מכוון שמישהו מהצדדים כיבה את השיחה, אלה בגלל שהראטור של 012 עשה ריסטרט, לאחר שנעשה הריסטרט, התקשרתי פעם נוספת אליכם, ודיברתי עם הנציג שלכם לגבי התקלה בעת התרחשותה, כאשר אני מנסה להסביר לנציג התכני, הוא חוזר וטוען שאין שום בעיה ושלא נגרמת שום תקלה, בצורה גסה מאוד, בצורה אי אחראית, בצורה שלפי דעתי נציג אמור לדבר בכבוד, ולא כפי שעשה, אני מבקש מאוד לטפל בבעיה ובנציג.
עלבון סוג הנזק :
לפתור את התקלה שנוצרה מהתחלה, ולגרום לנציג להתייחס בכבוד ללקוחות. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה