פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי מנוי מהלקוח למרות שעברתי לשירות בזק שגובה עבורם את חלקם בעסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, ב אוקטובר 2013 הוסכם על חבילת מבצע משולבת בבזק של שירות וספק אינטרנט וטלפון בחבילה אחת . הספק שלי הוא 012 , כאשר לפני העסקה הזאת הוא גם היה הספק שלי ושילמתי בנפרד. מאחר ועשיתי את העסקה עם בזק שמשלבת הכל על ידי בזק, אתם הייתם אמורים לקבל מבזק את התשלום החודשי שלי לשירותי ספק האינטרנט ומבלי שתמשיכו לגבות ממני גם תשלום כלשהו.

אלא שבפועל 012 המשכתם לחייב אותי בכפילות ( גם המשכתם לגבות ממני וגם קיבלתם מהתשלום שגובה ממני בזק). כשנוכחתי בזה, טלפנתי לבזק ולכם להבהרת הטעות, ובשיחת ועידה איתכם ,בזק ואיתי , הוסכם שוב שאתם תתאמו את התשלום שלי לאינטרנט איתם . אתם הבטחתם לי ולהם שהעניין יסודר. כעבור חודשיים התברר שעדיין 012 אתם ממשיכים לגבות ממני, וכשפניתי לבזק ואליכם שוב, ונעשתה שיחת ועידה נוספת איתם ואיתי, והבטחתם להם ולי שאתם תסדרו את זה סופית. אני הפעם האמנתי שזה יסודר ולא עקבתי אחר הוצאות כרטיס האשראי שלי. אך בחודש האחרון אני רואה שעדיין אתם 012 מחייבים אותי באופן קבוע מאוקטובר 2013 כל חודש בסכומים כאילו אני מקבלת שירות מכם למרות שאתם מקבלים את חלקכם מבזק. אני מאוד כועסת ולא יכולה לדעת מי אשם כי פעמיים התברר שלא עמדתם בהבטחתכם לתקן את המעוות למרות שהבטכתם שלא תחייבו את החשבון שלי , והודיתם בכך בטלפון ולכן אני דורשת בתוקף לסיים את הסיפור הזה כך שאתם תסיימו עם בזק את כל הסיפור המוזר ותחזירו לי את כל הכספים שנגבו ללא הצדקה עד היום. יש לציין שאתם לא שולחים לי דוחות מאז שאני משלמת לבזק, וזה מה שגרם לי לחשוב שהגביה הכפולה הופסקה אך כשעקבתי אחר כרטיס האשראי , המשכתם לגבות מבלי לדווח לי בקבלות על כך. נא פעלו במהירות לפני העברת התלונה לגופים הרלוונטים במדינה כי כספי אינו הפקר .אתם לא התייחתם לפנייה שלי מזה שבועיים וזה סימן רע מאוד ואני לא עומדת לשתוק על זה אם לא אקבל ביומיים הקרובים תגובה מכם. שכן, בזק למחרת הפניה שלי אליהם חזרו אלי והם בקשר איתי בשבועיים האחרונים ושמתלוננים שאתם לא מתייחסים אליהם ולא פותרים את הבעיה. סוזן ***.


כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה