פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך בקשות תשלום לאחר התנתקות מהחברה עד עיקול חשבוננו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברצוני להתלונן על התנהלותם הבריונית והכוחנית של 012 .

במשך שנה וחצי הייתי לקוחה של 012 בדירה שבה התגוררתי בתור סטודנטית ברחוב ז'בוטינסקי בירושלים. דיברתי עם נציג של 012 והוצעה לי עסקה של עשרים ₪ לגלישה של חמישה מגה-בייט לחודש פלוס דיבור בטלפון במסלול "לא דיברת לא שילמת" ולמרות זאת מעולם לא החזקתי מכשיר קווי בדירתי.
זכור לי שהגיע טכנאי אך בהמשך שניסיתי לברר על מה אני משלמת עוד עשרה ₪ בחודש 012 טענו שהוא התקין לי מודם על מנת שאוכל לבצע שיחות דרכם לא ראיתי את המודם המדובר מעולם. כשבקשתי מהחברה עותק עם חתימה שקבלתי מודם טענו 012 שהם לא מצליחים לשחזר ולהמציא לי את החוזה המדובר.
לאחר כשנה וחצי עברתי דירה לרח' יורדי הסירה בעקבות חתונתי. בעלי התקשר אל 012 ובירר מחדש על החוזה וביקש שישלחו לו חידוש חוזה עם עדכון כתובת .מצ"ב חידוש החוזה . בעקבות המעבר דירה ולאחר כמה פעמים שלא קיבלנו חשבוניות על התשלום החודשי ביקשנו לעבור לחשבונית במייל, וגם אותה לא קיבלנו בצורה עקבית.
לאחר כשנה וחצי עקב סגירת החשבון שדרכו הועבר התשלום והסבת תשומת לבנו לעובדה ש012 גבו מאתנו עוד עשרה ₪ בחודש מעבר לסיכום העסקה שהייתה על סך עשרים ₪ לחודש, לאחר חידוש החוזה! יצרתי קשר עם 012 ובררתי על שום מה ולמה הכספים ניגבו מאתנו.
עקב תשובתם שלא הניחה את דעתי הוחלט מצידי להתנתק מ012 ולכן שלחתי מיד פקס דרך אתר "נתק" והתקשרתי לחברה ובקשתי שישלחו לי את כל החוב שקיים (כולל חודש אחרון ועלותו של המכשיר שלטענתם סופק לי) לתשלום.
במהלך השיחות הרבות בנינו הוברר לי שלמעשה הם לא יודעים שעברתי דירה, אז שאלתי אותם איך יכול להיות שהם המשיכו לחייב אותי על הטלפון הקווי למרות שלא הגיע הטכנאי שהוא היחיד שיכול לאפשר לך לבצע את השיחות, כך הם טענו בשיחות הראשונות.
למרות הרגשת חוסר הצדק והבעת אי האמון בחברה הנ"ל,החלטנו לשלם את החוב ואת החשבונית האחרונה על חודש אוגוסט, ואכן שילמנו את החוב שהחברה הנ"ל שלחה לנו על סך 133 ₪, בידיעה שבכך מסתיימת הפרשה ואין לנו חובות ל012.
לאחר חודשיים, בתחילת דצמבר, קיבלנו חשבונית חדשה לחודש נובמבר על סך 60 ₪. בפירוט החשבון נכתב שחצי מהסכום (30 ₪) הוא חוב מחודשים קודמים, על חשבונית שכלל לא קיבלנו וכמו שכבר ציינו כבר לא היינו לקוחות החברה במשך חודשיים (מתחילת חודש ספטמבר).
בהמשך נכתב פירוט החשבון, ושוב נכתב ש20 ₪ הם על האינטרנט ועוד 10 ₪ הם על הטלפון. כאמור במרץ 2012, בזמן חידוש החוזה עקב מעבר דירה לא סוכם על טלפון קווי!

בהתחלה התעלמנו מהחשבונות מכיוון שחשבנו שזאת טעות, מכיוון שהתנתקנו מהם כבר לפני כמה חודשיים, אבל החשבונות המשיכו להגיע.
בעלי ניסה להתקשר אליהם כמה פעמים והם אמרו שהם יעבירו את התלונה ויחזרו אלינו אבל כלום לא קרה.
בסביבות ינואר- פברואר ניסיתי להתקשר על מנת לברר למה ממשיכים לשלוח לנו חיוביים ואמרו לי שבעצם אנחנו משלמים עכשיו על חוב שיש לנו ממודם של אינטרנט. זה לאחר שבדירה החדשה שלנו לא הגיע שום טכנאי ולא שם לנו ולא קיבלנו בדרך אחרת שום מודם ולאחר שבספטמבר ביקשנו שישלחו לנו את כל החובות ושילמנו להם הכל! מצ"ב החשבונית האחרונה ששילמנו ל012. (עליה סיכמנו כאשר התנתקנו מהם סופית בספטמבר).

מכיוון שיש לנו בעיות בקבלת הדואר בדירה, הכתובת למשלוח הדואר היא להורים של בעלי באפרת. כשהגענו אליהם בערב פסח ראינו שקיבלנו מכתב מהחברה הנ"ל שאנחנו חייבים לשלם את החוב עד ה 18 לאפריל (יומיים לאחר שראינו את המכתב) ואם לא נשלם את החוב החשבון שלנו יעוקל, בעלי חייל משוחרר ואני סטודנטית ואשרות זו מלחיצה אותנו מאוד.

היום (22.4.14) מחשש שחשבוננו יעוקל, העברנו את החוב הנדרש ל012 דרך משרד עו"ד י. שפירא, באמצעות העברה בנקאית.

אנו רוצים את כספנו בחזרה ובנוסף לכך, אנו חוששים כי 012 ינסו שוב לדרוש מאתנו כסף שאנו לא חייבים להם.

בצפייה לעזרתכם בעניין

בתודה מראש
נעמה
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה