פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר תשלומים שנגבו ממני בטעות מחברת 012 נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.11.13 התקשרתי לחברת 012 על מנת להתנתק ענה לי אחד בשם אחמד ושיכנע אותי להישאר ולחשוב על כך שלא לעזוב והבטיח שאקבל בנתיים חודש בחינם
בתאריך 23.12.13 ביקשתי להתנתק סופית מחברת האינטרנט 012 התקשרתי לחברה וענתה לי אחת בשם רחל, וידאתי שאכן אינני חייב לחברה דבר בשל העובדה שהחודש האחרון ניתן לי בחינם היא אשרה את הדבר ובכך חשסתי שהסתיימו הדברים
בתאריך 20.1.14 אני מקבל חשבונית ובו החברה 012 גבתה ממני סך של 22.06 ש"ח (מסמך מצ"ב) התקשרתי שוב לחברה בתאריך 3.2.14 ענתה לי אחת בשם סיוון והסבירה לי שהייתה כאן טעות והגבייה נעשה בשל המכשיר המודם שנאר אצלי כל חודש שהוא אצלי יגבו ממני כסף על כך - הסברתי ואמרתי שבשיחה האחרונה שלי עם רחל היא לא אמרה לי דבר על כך ולכן אני מבקש שיבואו לקחת את הציוד שלהם ויחזירו לי את הכסף שנלקח בטעות.
רחל התנצלה שכך היה ואמרה לאחר התיעצות עם ההנהלה היא ביקשה שאשלח לה את הציוד בדואר רשום והכסף יוחזר לי, שאלתי האם גם הכסף של הדואר יוזר והיא אכן אישרה לי זאת ואמרה שהכסף במלואו יוחזר
ואכן שלחתי להן בדואר את הציוד בעלות בסך של 26.5 ש"ח (מצ"ב) בתאריך 18.2.14 התקשרתי שוב לוודא שאכן המשלוח הגיע ודיברתי אם נציג לקוחות בשם יובל, אבל הוא אמר לי שמדובר בזיכוי עתידי בלבד ולא בהחזר כספי כל שהוא, הסברתי לו שלא כך מה שהסבירו לי ולאחר שעה ארוכה של הסברים והמתנה הוא אמר לי שאחת בשם נופר תוך שבועיים תיצור איתי קשר
כבר עברו למעלה מחודשיים ואין קול ואין עונה הבטיחו ליצור איתי קשר ושכספי יוחזר ואף אחד מהדברים הללו לא קרה

אני מבקש את עזרתם לקבלת כספי בחזרה ופיצוי כספי הולם על עוגמת הנפש והטירטורים שהחברה גרמה לי במשך 3 חודשים
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי מלא + פיצוי כספי הולם על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה