פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק למרות שאיני מנוייה אצלם נושא התלונה:
‏שבת ‏14 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 28.4.14 העבירו אותי 013 להות מנוייה דרכם.
013 דאגה להעביר את המנוי אליהם ולנתק אותי מ 012.
בתאריך 7.5.14היתקשרתי כדי לוודא שאכן המנוי בוטל ב 012 והפקידה טענה "שהם לא קיבלו שום פניה" ביקשתי לבטל לאלתר למרות ניסיונותיהם להשאיר אותי. דיברתי עם עדי ומס' הביטול שהיא נתנה לי הוא 58891000. היום כשבדקתי את חיוב האשראי נוכחתי לראות שחוייבתי רגיל 41 ש"ח עבור חודש מאי אשר לא הייתי מנוייה אצל מסוף חודש אפריל.
בבקשה עיזרו לי לגבות חזרה את הכסף - כל שקל חשוב לי אני אם חד הורית לילד
תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור הכסף שנלקח לא כדין פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה