פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא קבלת שירות! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רוצה בבקשה להסב את תשומת לב כל הנרשמים למקרה שבו הסתבר לי לא רק אני נתקלתי בו.
חברת 012 מובייל התקשרה אלי כמה וכמה פעמים על מנת לשכנע אותי להתנתק מהספק האינטרנטי בזק בינלאומי. נציגת השירות נופר אמרה לי שאוכל לנסות למשך שבוע או משהו כזה והיא שולחת לי פרטי התנתקות.
היא שלחה לי פעמיים למייל. אני בסופו של דבר בחרתי שלא להתנתק מבזק בינלאומי ולכן גם לא אישרתי ניתוק מבזק. מאחר והנציגה "צירפה" אותי באופן מלא ללא הסכמתי המלאה וללא קבלת השירות חוייבתי על השירות שלא קיבלתי!!
זו פשוט חוצפה ודרך מאוד מכוערת להוציא מאנשים כספים בכח! מילא הייתי מתנתקת ונהנת מהשירות שלהם. אך לא עשיתי זאת, לא נכנסתי לאתר שלהם, לא הקלדתי סיסמא ובגדול לא הייתי בסוף מעוניינת. אך לאחר בדיקה עם נציגת שירות אחרת הילה. זה לא משנה אם השתמשתי בספק או לא השתמשתי. מהרגע ש"בחרתי" להצטרף אני משלמת על השירות גם ללא קבלת שירות!

מאוד מאכזב. אמנם זהו כסף קטן אך מי יודע כמה לקוחות נתקלו באותה בעיה וחיוב לא צודק.
כספי סוג הנזק :
לנתק אותי מהספק שכלל לא התחברתי אליו ולהחזיר לי את כספי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה