פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא נכון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב

התחברתי לשירות טלפוני ל 012 עם 3 קוים
ובחשבונית ראשונה קיבלתי חיוב כמעט פי 3 ממה שהובטח אחרי כמה ניסיונות להאשיר את המספר דרך אתר דרך טלפון חייגתי כמה פעמים שוב פעם ביקשו להאשיר מספר ולחזור אך תוך 24 שעות אף אחד לא חזר . בסוף אחרי המתנה ארוכה היום ענתה לי נציגה לקחה מספר טלפון במקרה אם יתנתק אלכה לברר משהו וניתקה את השיחה ..חיכיתי רבע שעה לא חזרה. אחרי ניסיתי שוב פעם להתקשר ושוב פעם אמרו בוא תאשיר מספר ויחזרו אליך. שקרים אחרי שקרים .. אני לקוח פחות מחודש ונראה לי נפלתי בחברת פח כלשהי .
כסף סוג הנזק :
לחזור לסגור את העניין פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' וסרמן טופלה לשביעות רצונה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה