פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שרות שמעולם לא קיבלתי נושא התלונה:
הרמן מרי-קלייר שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 23/06/2014 התקשרו אליי מבזק והציעו לי שרות של תשתית שלהם עם ספק של 012 סמייל. ביקשו ממני פרטים כולל מספר כרטיס אשראי, אך לבסוף, לא קיבלתי שרות כי התברר שאין לי תשתית של בזק בדירתי. גם לא קיבלתי שרות מ 012 סמייל.
קיבלתי בימים אלה את דף החיובים החודשי של כרטיס האשראי שלי ל 10/09/2014, וחויבתי בס"ך של 31,14, שקלים על ידי 012 סמייל טלקום בע"מ עבור שרות שמעולם לא נתנו לי ולא קיבלתי. רשום בנוסף: "הוראת קבע חדשה בכרטיס". אני כבר שנים מחוברת לתשתית של הוט וספק של בזק בין לאומי.
התקשרתי לחברת האשראי והסכימו להפסיק את הוראת הקבע, אך את ההחזר אמרו שרק בית העסק אמור לבצע.
תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה