פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא צודק. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: 012 סמייל.
מאת: ***
הנדון: תלונה על איכות השרות.
אני לקוח של 012 סמייל משנת 2006. ביצעתי דרך 012 סמייל שיחות לחול, חוץ מזה 012 סמייל הוא ספק אינטרנט שלי.
בזמן האחרון הייתי מנוי לתוכנית שיחות לחול:
חיוב קבוע – 4.02 ₪ בחודש.
שיחות לנייד באוקראינה – 0.888 ₪ לדקה.
ב-31/08/2014 העברתי את המספר שלי (054-******) מאורנג' ל-012 מובייל. כמה ימים אחרי זה ביצעתי שיחה עם נייד באוקראינה.
היום גיליתי ש-012 סמייל חייב אותי על השיחה הזאת לפי תעריף 3.298 ₪ לדקה (73.809 ₪ סך הכל), והתוכנית שהייתה לי לא קיימת יותר. החיוב לא מופיע יותר בחשבונית של 012 סמייל אלא בחשבונית של 012 מובייל.
ב- 012 מובייל אמרו לי שזה לא קשור אלייהם.
היום דיברתי עם סיוון מ-012 סמייל. סיכום השיחה:
1. התוכנית שהייתה לי בוטלה ב-02/09/2014. סיוון לא ידע להסביר לי למה והאם זה קשור למעבר מאורנג' ל-012 מובייל.
2. סיוון אמרה לי שהיא שולחת בקשה לזיכוי למחלקת זיכויים לסך 73.809 ₪. לא ידע להסביר איך אני אקבל אותו ומתי.
3. לפי דרישה שלי סיוון הציעה לי תוכנית אחרת, אבל סירבה לשלוח לי פרטים לאי-מייל. כמובן, סירבתי.

מסקנות שלי:
1. נגרם לי נזק ל- 73.809 ₪.
2. נשארתי בלי תוכנית שיחות לחול.
3. נתקעתי בשרות גרוע ולא מקצועי.
4. ביזבזתי זמן על השיחות – וללא תוצאה.
5. אצטרך להפסיק יחסים עם 012 סמייל ולעבור לחברה אחרת.

12/10/2014
אלכסיי ****
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה