פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע ניתוק מבזק בינלאומי ע"י 012 כמובטח ע"י נציג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
עותק: משרד עו"ד פירון

א.ג.נ שלום רב,

בנובמבר 2013, נציג 012 הציע לי להצטרף ל 012 כספקית אינטרנט. בהצעתו הוא התייחס לעובדה שאני לקוח קיים של בזק בינלאומי ואמר: "שאני (הלקוח) לא צריך לבצע שום שינוי. הניתוק יטופל מיידית ע"י 012 מול בזק בינלאומי". בפועל אותו נציג 012 לא קיים שיחה עם בזק בינלאומי כמובטח. דבר שלמדתי על כך לאחרונה. כתוצאה מכך אני המשכתי להיות מחוייב ע"י בזק בינלאומי ליותר משנה ללא ידיעתי. אני רואה ב 012 נושאים באחראיות. אני דורש ש 012 תדאג שאקבל החזר מלא של החיובים שלי (40 ש"ח לחודש עבור 8 חודשים) באם זה דרכה או באם זה דרך בזק בינלאומי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא של החיובים המיותרים + פיצוי על הטעות והשקר של נציג 012 פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה