פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי שירות חודשיים למשך שנה שלמה לאחר ניתוק שבוצע לפני כשנה . נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
התנתקתי מחברת 012 לפני כשנה בדיוק לאחר שהייתי מנויה שלהם זמן רב. לאחר בדיקה שעשיתי לאחרונה גיליתי להפתעתי הרבה כי חברת 012 גבתה ממני 20 ש"ח בכל חודש למשך שנה שלמה .
כשהתקשרתי לפני כשבועיים לחברה ע"מ להבין איך דבר כזה יכול לקרות , נאמר לי שהם רואים שבוצע ניתוק בנובמבר , אך בגלל שהפנייה שלי לא הועברה למחלקת ניתוקים החברה המשיכה לגבות ממני כסף למרות שלא נעשה שימוש באינטרנט שלהם .
אותה נציגה שדיברה איתי לפני כשבועיים הבטיחה לי כי יחזרו אליי יומיים לאחר מכן ע"מ להגיד לי את סכום הזיכוי שעליי לקבל .
מיותר לציין כי שלא חזרו אליי !
כשהתקשרתי שבוע לאחר מכן לשירות שוב , ענתה לי נציגה בשם מיטל , שתשובתה היחידה הייתה היא שהפנייה שלי עדיין פתוחה ועדיין לא הועברה למחלקת הזיכויים וכי יחזרו אליי למחרת .
אני חייבת לציין שלא חזרו אליי שלושה שבועות מאז פנייתי לשירות .
לא יכול להיות שהחברה הזאת ממשיכה לגבות כסף מלקוחות שהתנתקו מהם .
מס' פניה - 60069135
אשמח אם תוכלי לסייע לי בנושא לפני שאתבע אותם .
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה