פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מתנקים לאחר מספר בקשות חוזרות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר שבועיים אנחנו מנסים להתנתק משירות האינטרנט המהיר של 012.
בפעם הראשונה, לפני קצת יותר משבועיים ב-25.11 דיברנו עם נציג וביקשנו להתנתק, הנציג ניסה לשכנע אותנו להישאר ואמר שיחזור אלינו לצורך הניתוק. הוא לא חזר. לאחר שבוע ב3.12 התקשרנו לוודא שאכן ניתקו אותנו, אך להפתעתי המנוי עדיין היה פעיל, מאחר שדיברתי עם נציג תמיכה ומוקד השירות היה סגור הוא לא יכל לנתק אותי. למחרת ב-4.12 התקשרתי מהפלאפון שלי (שרשום במנוי) למוקד השירות מספר פעמים אך לא ענו לי, בכל פעם ענה לי נציג שביקש מספר טלפון לחזרה כי העמדות "תפוסות" לאחר מספר נסיונות, התקשרתי ממספר אחר ולאחר 2 דקות ענו לי, ביקשתי שוב להתנתק, העבירו אותי להמתנה וניתקו לי. לאחר מכן שלחתי מייל עם בקשת התנתקות, ובנוסף שלחתי בקשת התנתקות דרך אתר "נתק". ב-5.12 קיבלתי מייל חזרה שאמר שעל מנת לנתק אותי הם צריכים פרטים מסויימים. שלחתי להם במייל חוזר את הפרטים הנדרשים.
ב-10.12 התקשרתי למוקד השירות על מנת לוודא שאכן ניתקו אותי, התקשרתי פעמיים מהטלפון שלי ולא ענו לי (שוב ענה נציג שביקש מספר טלפון לחזרה כי העמדות תפוסות) התקשרתי שוב מטלפון אחר ולאחר 2 דקות ענו לי כמובן, לאחר שנציג ענה לי גיליתי שהמנוי עדיין פעיל! ביקשתי להתנתק מיד, והוא העביר אותי לנציג אחר, ביקשתי מהנציג השני להתנתק וגם הוא העביר אותי לנציג אחר. ביקשתי מהנציגה השלישית לנתק אותי ולקבל החזר כספי על השבועיים האחרונים, הנציגה התווכחה שבפעם הראשונה לא ביקשנו להתנתק. לבסוף אמרה שנתנק אותי ושאני אקבל החזר כספי לאחר בירור.
עד עכשיו לא קיבלתי שום אישור שהמנוי כבר נותק.
ביזבזתי המון שעות בטלפונים ובנסיונות להתנתקות,
וכספי סוג הנזק :
הייתי רוצה לקבל פיצוי כספי על בזבוז הזמן, גבייה לאחר בקשת ניתוק ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה