פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס אשראי שלא כדין נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנו התנתקנו כבר מעל חצי שנה מהאינטרנט והחזרנו להם את הממיר ועוד ממשיכים לגבות מאיתנו כל חודש 80 ש"ח
כספי סוג הנזק :
הפסקת חיוב והחזר כספי שחויב עד כה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
על-פי מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברתנו, המבוססת על תיעוד פניות הלקוח בעת התרחשותן, עולה כי פנייתה הראשונה של גב' כהן לביטול מנוי האינטרנט התבצעה בתאריך ה 02 למרץ 2006. עקב טעות אנוש לא בוטל המנוי בתאריך זה על כך אנו רוצים להביע את התנצלותנו.
ברצוננו לציין כי חשבונה של גב' כהן זוכה על התקופה המדוברת טרם פנייתה לאתר .
כפיצוי על עגמת הנפש זוכה חשבונה של גב' כהן עבור חודש גלישה נוסף .
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה