פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום בלא נתינת שירות נושא התלונה:
גיגי אלי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים הוצע לי ע"י 012 לקבל שירותי אינטרנט במחיר אטרקטיבי,נאמר לי שישלח נציג שיחליף את המודם של נט ויז'ן,לאחר שנשלחו לי 2 טופסי חיוב(בראשון חשבתי שזהו חיוב הסלולר של אשתי ולכן לא התייחסתי)פניתיב28 לינואר השנה ל012 ונציגה שהזדהתה בשם אתי מצוות בית אל ותמהתי על מה מחייבים אותי אם איני מקבל שירות,שום נציג לא הגיע לביתי להחליף את המודם של נט ויז'ן ואני גולש דרך נט ויז'ן ומשלם להם,אתי הבטיחה שתבדוק את תלונתי ותעדכן אותי מס' פניה 61109647(בקשתי שתשאיר הודעה אם איני עונה)אך ללא תגובה. לפני כשבוע שוב פניתי ל012 ושוב נציגה בשם אתי מצוות אופיר מס' פניה 61263688 (שטענה שהיא אינה אותה אתי) בדקה את תלונתי והודיעה לי שתשלח הודעה למחלקת זיכויים לזכות אותי, היום 19.2.15 קיבלתי דף חיוב נוסף על שירות שלא נעשה תוך איום בנקיטת אמצעים משפטיים.
עוגמת נפש והפסד זמן יקר סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה