|
|
|
|
|
|
ניסיונות כושלים להתנתק |
נושא התלונה: |
יום שני 10 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.11.1914 שלחנו באמצעות האפליקציה נתק הוראה להפסקת התקשרות עם החברה. לאחר ניסיונות מרובים ללא הצלחה ליצור עמם קשר טלפוני הצלחנו במהלך פברואר 2015 ליצור אתם קשר עם נורית.
לבקשתה שלחנו בפקס את אישור הנתק היא אישרה את קבלתו ונתנה לנו אישור ביטול התקשרות שמספרו 61436408.
לאחר כשבועיים נשלח לביתנו חשבון על סך 90.48 שקלים חדשים בצירוף איום שאם לא נשלמו ינקטו נגדינו הליכים משפטיים.
כל נסיונותינו ליצור עמם קשר לא צלחו.
הסכום שנדרש מאיתנו אינו הגיוני גם אם צריך לשלם לדבריהם שוטף + שלושים ימים. ( פחות מ50 שקלים )
ניסיונותינו ליצור עמם קשר טלפונו בלתי אפשרי. זמן ההמתנה גדול, וכאשר ענו בפעם היחידה אמרו שיחזרו אלינו ולא חזרו. ניסיונותינו לשלוח להם מייל המסביר את הבעיה באפליקציית צור קשר שלהם לא מצליחה אנו מקבלים מענה קבוע "התרחשה שגיאה במערכת, אנא נסה במועד מאוחר יותר"
למעשה איננו מצליחים ליצור אתם קשר ומבחינתם אנחנו עדיין מחוברים.
אנו בקשר מאז ה10.11.2014 עם חברה אחרת.
נודה לכם מאד אם תסייעו בידינו לסיים את ה " פרשה "
בברכה
בטי ונחום
|
כספי |
סוג הנזק : |
סיום התהליך וסגירת חשבון נכונה עד לתאריך ההתנתקות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|