פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/6 , פניתי לחברת 012 לאחר שראיתי שאני מצליח להתחבר לאינטרנט , שוחחתי עם נציג טכני שאמר לי שכרגע המערכת נפלה ואינם יכולים לטפל בי , לקח את מספר הטלפון שלי והבטיח שיחזור אלי , לא חזר אלי במשך 24 שעות ,
ביום למחרת ב-29/6 אני יצרתי קשר עם מרכז השירות הטכני [ שוב ] ענה לי בחור שאמר כי יש לי חוב של 195 ש"ח והטיפול בנושאים אלו מטופל ע"י שירות לקוחות
והעביר אותי אליהם וכאן בעצם החלה ההשתלשלות הכי מזעזעת שנתקלתי בה אי פעם , לאחר כ-10 דקות של המתנה ענתה לי נציגה 1 [ לא אציין שמות ] , השיחה עם נציגה זו התנהלה כ- 40 דקות שמתוכן 35 דקות אני שומע את השיר של "012"
הנציגה עדיין מנסה להבין את בעייתי , ואז להפתעתי לוקחת את השיחה ללא שום הודעה מראש נציגה 2 שטוענת שנציגה 1 היא פשוט חדשה ואינה יכולה לטפל בפניה כמו שלי לכן היא לקחה את השיחה , כמובן ששוב פעם אני צריך לספר את כל הסיפור בפני נציגה 2 ואפילו להיות מעורב בשיחת ועידה עם "hot" שבמהלך השיחה נציגת 012 מתווכחת עם נציגת hot למה הם לא העבירו את ההתחשבנות מאחת לשניה !!! , אחרי כ- 25 דקות עם נציגה 2 השיחה מתנתקת משום מה !?
וכמובן שאני צריך לחזור אליהם ולא הם אלי , אז אני חוזר ואז עונה לי נציגה 3 ביקשתי מנציגה זו להעביר אותי לנציגה 2 כי אין לי כבר כח להסביר שוב את עצמי הנציגה הנחמדה שמה אותי בהמתנה 10 דקות לערך ואז חוזרת אלי ואומרת ש"היא אמרה שאין לה מה להוסיף והיא סיימה את דבריה ואם אתה רוצה לפנות הלאה אז תדבר עם מנהל" וציינה שהשיחה לא נותקה מצידה אלא נותקה מעצמה, אז כמובן שאמרתי לנציגה 3 שאם זה המצה אז אני רוצה לדבר עם מנהל כמו שנציגה 2 הציעה כי כנראה הנציגות במחלקה לא יכולות לעזור לי , נציגה 3 אמרה לי שתבדוק ושמה אותי שוב .. בהמתנה .. 35 דקות לערך ואז היא עונה ומתנצלת "מה אתה בהמתנה , הבהב לי כאן איזה כפתור ולא ידעתי שאתה בהמתנה" והיא סתם לחצה על כפתור ועניתי, מעניין מאוד !?
ואז כמובן היא אומרת שהנה עוד שניה היא תופסת את המנהלת ומעבירה אותי ואז אני שוב ממתין עוד 10 דקות עם השיר ה"מדהים" של 012 ואז לתדהמתי השיחה מתנתקת !!!! , ואז שוב פעם אף אחד מהחברה המכובדת הזו לא מנסה לחזור אלי אז אני חוזר אליהם שוב ואז עונה נציגה 4 שלא מוכנה להעביר אותי למנהל בשום אופן כי מנהל חוזר רק אחרי 24 שעות , למרות שהסברתי לה שכבר נציגה 3 העבירה אותי , אז אמרתי לה שאם לא מנהל אז לפחות את הילה כי באמת שאין לי כח לחזור על עצמי שוב , היא לא מוכנה להעביר אותי חזרה לנציגה 3 כי לטענתה נציגה 3 לא מספיק בכירה על מנת לטפל בי , עד לכאן משך השיחות שניהלתי עם 012 היו שעה ו-55 דקות שמתוכן הייתי בהמתנה עם השיר של 012 כ- שעה ו-20 דקות , כמובן שאני צריך להסביר את עצמי שוב לנציגה 4 כי היא לא מוכנה להעביר אותי לנציגה הקודמת אז אני שוב מעביר עם נציגה 4 עוד 50 לערך ואז כמובן שהיא לא יכולה לעזור לי אלא רק מנהל , ביקשתי לשוחח עם מנהל מיידית ותשובת הנציגה הייתה שיש נהלים ולפיהם אני אמור להמתין 24 שעות , אמרתי לה שגם יש נהלים שלפיהם הם לא יכולים להשאיר לקוח שעתיים וחצי בהמתנה , נציגה 4 מבטיחה לבדוק מה היא יכולה לעשות ואז חוזרת אלי שוב לאחר המתנה ארוכה ואומרת שהאחראי יחזור אלי היום בין השעות 18-22 , וכמובן שאף אחד לא חזר , סיכום השיחה לאותו היום הוא שעתיים ו-55 דקות .
למחרת בשעה 9:00 אני יוצר קשר עם מרכז השירות ואז מדבר עם נציגה 5 שלפי מה שהיא אומרת לא יכול להיות שנציגה 4 הבטיחה לך שיחזרו אליך בין 18-22 כי אחראי חוזר רק לאחר 24 שעות , כמובן שאני צריך להעביר עם הנציגה הנחמדה עוד שיחה של כחצי שעה ואז היא מבטיחה שאחראי תחזור אלי עוד כחצי שעה .
תלונתי העיקרית היא לא על הבעיה המקורית שבשבילה פניתי אלא על ההתנהלות שעברתי עד ששוחחתי עם אחראית שגם היא פתרה את בעייתי באופן חלקי והבטיחה שתבדוק אופציות אחרות ותחזור אלי ביום א וכמובן לא חזרה והיום כבר יום ג' ,אני באמת מקווהשתוכלו לשפר את הרגשתי ותוכלו לפצותי על עוגמת הנפש , ביזבוז השיחות , שעות העבודה והעצבים , בכל מקרה אבל אני באמת מקווה שכן תוכלו לשפר את הסיוט שנקרא אצלכם "שירות לקוחות" !!!
נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית נבקש להביע את התנצלותנו בשל עגמת הנפש שנגרמה למר איתן.
חשוב לנו להדגיש כי מקרה זה אינו משקף את שגרת השירות אותו 012 מקפידה להעניק ללקוחותיה.
מר איתן שוחח עם גורם בכיר במחלקת שרות הלקוחות וטופל לשביעות רצונו.

תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה