פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי החידתי אינטרנט מהיר מחברת בזק לחברת סמייל 012 . במהלך חודש זה על אף שדרוג המהירות ל40mb חוויתי האטה משמעותית בגלישה ולכן פניתי לשרות הלקוחות שטענו שאין להם אפשרות לשפר את המהירות מאחר והיא תקינה. לאחר טלפונים רבים שנעשו למרכז השירות מאותו בסופו של דבר לשלוח טכנאי שהגיע לביתי וטען שהתקלה היא של בזק ושעליי לטלפן לחברת בזק שישלחו טכנאי לארון של בזק. טלפנתי לבזק והם מצידם טענו שהבעיה אצל חברת 012 במייל. לציין כי מדובר בטרטור וחוצפה משוועת שהאזרח מקבל השירות אמור להמתין דקות רבות ובסופו של דבר לא לבנות מחוויית הגלישה. בסופו דל תהליך ביקשתי להתנתק משירות 012 סמייל ובתגובה ענו לי שאחראי משמרת יחזור אליי תוך 10 דקות. עד לרגע כתיבת תלונה זו לא חזרו אליי ... אני פשוט מרגיש מנוצל וחסר אונים.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה