פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שרירותי ללא אישור ואי הודעה על תום מבצע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת חבילה שניתנה לי ע"י HOT קיבלתי בין השאר חיבור לאינטרנט דרך 012במחיר של 10 ש"ח לחודש. המבצע ניתן ע"י הוט לשנתיים, בדיעבד הסתבר מבלי שיודעתי כי המבצע למשך שנתיים אינו כולל את ספק האינטרנט אלא רק את התשתית. לא 012 ולא HOT הודיעו לי כי המבצע מול 012 הינו לשנה בלבד ובתום המבצע פשוט חויבתי ללא ידיעתי וללא אישורי בסכום של 80 ש"ח במקום 10 ש"ח. לאחר דין ודברים ארוך שנהלתי מספר פעמים רב עם נציגי 012, הם הציעו לי חיבור חינם למשך חודשיים בתנאי שאסכים להתחייב לקבל מהם שירות למשך שנה נוספת. הודעתי לנציגי החברה כי אינני מעוניין להוסיף לקבל מהם שירות והייתי מעוניין לקבל זיכוי בגין הפרש החיוב (70 ש"ח לחודש) שחויבתי ללא אישור, אך נציגי החברה סירבו לזכות אותי בגין הסכום שחויבתי ללא אישורי ובאופן שרירותי, מעבר לכך ביקשתי להתנתק מהשירות לאלתר אך הם מסרבים לבצע ניתוק. ברצוני לציין שניהלתי מספר שיחות רב עם 012 ו"זכיתי" לזמני המתנה ארוכים מאוד כאשר בנוסף לכל זה "זכיתי" גם בנציגת שירות בעלת סגנון גס במיוחד בשם היבה .
אני חושב שאין זה זכותה של 012 לבצע חיובים שרירותיים בכרטיס האשראי של לקוחות מבלי ליידע אותם ומבלי לקבל את אישורם, לדעתי זו שערוריה שאין החברה טורחת ליידע את לקחותיה על תום מבצע כאשר הידיעה מובאת אליהם אך ורק דרך החיוב האסטרונומי בכרטיס האשראי והגרוע מכל הנן נסינות הסחיטה של נציגי החברה אשר מוכנים "ברוב טובם" לבצע זיכוי רק בתנאי שאסכים להוסיף לקבל מהם שירות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי בגין הפרש החיוב שבוצע ללא אישור פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית, נבקש להביע את התנצלותנו בשל עגמת הנפש שנגרמה למר גולן.
בעקבות אי ההבנה, ניתן למר גולן זיכוי בגין הפרשי התעריפים על התקופה בה שילם יותר מ 10 ₪ לחודש .

תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה