פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בתשלום נוסף כחודשיים לאחר ניתוק סופי משירותי החברה ולאחר קבלת זיכוי בגין תשלום עודף באפריל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
למרות שביקשתי להתנתק מהשירות כשבוע לאחר שהחלו לספק לי אותו, זאת היות והחברה לא יכלה לספק לי מודם-ראוטר מתאים ונאלצתי לחזור לבזק במהירות נמוכה יותר, קיבלתי ב-27.4.15 חשבונית על סך 100.01 ש"ח על שירותים שלא ניתנו לי בחודש אפריל. יש לציין שהתנתקתי מהשירות בשלוש דרכים: 1. נויידתי חזרה לבזק (מה שאמור אוטומטית לנתק אותי משירות 012 כספק תשתית)
2. שלחתי הודעת ניתוק באמצעות אתר נתק, בתאריך 13.3.2015
3. לאחר שקיבלתי חשבון על שירותי אינטרנט בתאריך 26.3.2015 מחברת 012, שלחתי הודעה נוספת לניתוק משירותי החברה באמצעות אתר החברה.

לאחר קבלת החשבון, בבוקר ה-27.4 דיברתי עם נציגת החברה - אורלי מצוות אור (השיחות הוקלטו) והיא הבטיחה לי שהחיוב (בסך 116.3 ש"ח) יוחזר לי תוך 14 ימי עסקים - ואכן בחיוב הויזה הצפוי החודש כבר הוכנס זיכוי. יש לציין שאחר כך היא התקשרה אלי וניסתה לשכנע אותי להישאר איתם לפחות כספק אינטרנט ואני סירבתי בכל תוקף, ולאחר מכן בערב התקשר עוד נציג שגם לו סירבתי (כל השיחות עם מוקד השירות של החברה מוקלטות על ידי ואני יכולה לשלוח אותן).
הבעיה היא שעכשיו (ב-26.5) קיבלתי חשבונית חדשה במייל על סך 106.29 ש"ח, כאילו כלום לא קרה.

אין לי ספק שלעולם לא אסכים שוב להיות לקוחה של חברה זאת. אין להם שום רצון ושום יכולת לספק שירות טוב ללקוחותיהם. השעות שהעברתי ומן הסתם אעביר גם מחר מול נציגי השירות שלהם לעולם לא יוחזרו לי וכנראה שמערכת המחשוב שלהם תעשה הכל כדי שייגבה כסף מלקוחות עבר, לא משנה כמה פעמים הם עשו כל מה שצריך כדי להתנתק מהשירות.
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת פיצוי כספי והחזר הסכום ששוב ייגבה ממני ללא שום סיבה. אני חושבת ש-012 צריכים להיקנס על הנזק שהם גורמים ללקוחותיהם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה