פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב אחרי התנתקות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ב14 לאפריל 2015 הגשתי בקשת ניתוק מ012 דרך האתר נתק - ברשותי אישור שליחה. וגם דרך האתר של 012 - נרשם לי שבקשתי התקבלה.

התקשרו אלי מ012 פעמים ספורות לאחר מכן וכשעניתי לטלפון, בצד השני של הקו היה מענה אוטומטי ולא נציג שירות. ההקלטה אמרה: "הנך מועבר לנציג שירות".

בכל הפעמים שהם התקשרו, התייאשתי מלחכות לנציג כעבור דקות ספורות.
איזו סיבה יש לי להמתין?
נתקו אותי וזהו.
עד כה חוייבתי חיוב מלא על אפריל ומאי.
גניבה של 45 ש"ח עד כה.

אודה מאד לעזרתכם,
רן.
כספי סוג הנזק :
בראש ובראשונה שיפסיקו לחייב אותי. שנית, שיחזירו לי את הכסף המגיע לי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה