פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כדין נושא התלונה:
אמור קובי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום ,
ב18.3.15 עקב רפורמת משרד התקשורת רכשתי דרך 012 שירותי בפק ותשתית בעלות של 100 שקלים לאחר כשבוע שלא קיבלתי את השירות (האינטרנט לא עבד) וכנאי שירות לא הגיע לאחר שלושה ימים ביקשתי להתנתק מהשירות ולקבל זיכוי על החיוב היחסי משום שהסחורה לא סופקה לי.
בשיחה עם נציג הובטח לי שכספי יוחזר.
בפועל כשלושה חודשים אחרי אני עדיין מחוייב וחברת 012 חייבה אותי כ260 שקלים על מוצר שאינני קיבלתי וביקשתי להתנתק ממנו
בראשותי את כל המסמכים הרלוונטים סיכומי עסקה בקשות התנתקות וחיובים חודשים
אף אחת מפניותי לא נענתה (לא שירות לקוחות ולא פניות הציבור של החברה)
אני פונה אליכם לאחר שביטלתי את הרשאת הקבע לחשבוני ומבקש את עזרתכם בהשגת כספי
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה