פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב על חבילה למרות שבוצע ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
העתק: משרד עו"ד פירון

א.ג.נ שלום רב,

קוראים לי עומר, והייתי מנוי שלכם כספקית אינטרנט עד לתאריך ה 26.05.15. בתאריך זה שלחתי בקשת נתק שהתקבלה אצלכם.
חרף בקשת הנתק המשכתי להיות מחוייב בגין 20 ש"ח במשך חודשיים לאחר מכן (סה"כ 40 ש"ח). אבקש לפצות אותי ולהחזיר לי את הסכום על התקופה שבה לא הייתי יותר לקוח שלכם ולא ספקתם לי יותר שירותים.

כספי סוג הנזק :
החזר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה