פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרתור וגביית חוב על שירות שלא קובל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. לפני טיפה מחודשיים החלטתי להצטרף ל 012 לשירות האינטרנטי שלהם הכולל ספק ותשתית בחבילה אחת. חיכיתי חודש עד שיחברו אותי ולבסוף שלחו טכנאי מטעם בזק. חיכיתי חודש נוסף לראוטר (נתב) והם הסבירו לי שיש להם חוסר בחברה ולכן החלטתי לעבור לבזק ולהתנתק מ 012. ביקשתי מ 012 לנתק אותי על ידי פקס וטלפונים והם אישרו לי שלוש פעמים שהם ניתקו אותי. לפני חודש, התחלתי לקבל מכתבי התראה על חוב שאני חייב להם למרות שלא גלשתי באינטרנט דרכם כי לא היה להם ראוטר לספק לי. אני מנסה להשיג אותם והם כל הזמן מעבירים אותי בין מחלקות, מבטיחים שהם מטפלים בעניין והחוב רק גדל ומצטבר ואני ממשיך לסבול. יש לי הוכחות של כל המסמכים כולל תצלומי מסך והקלטות של שיחות שלי איתם. אשמח אם תוכלו לעזור לי בעניין ואשמח שתבינו שמדובר פה בחברה שאני סובל ממנה כבר הרבה זמן!
בזבוז זמן, זלזול סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה