פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לאחר מעבר חברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.04.15 עברתי לספקית האינטרנט 013 ובאמצעות האתר "נתק" (netek.co.il) נשלחה ל012 בקשה לניתוק. התשלומים לחברה התבצעו באמצעות כרטיס אשראי, וכעבור חודשיים עדיין הופיע חיוב. כאשר התקשרתי, ולאחר בירורים ארוכים (כשעתיים עם הנציג) נאמר לי כי נותקי משירותם ולא יהיו יותר חיובים. כמו כן הובטח לי כי הסכום על החודשיים האחרונים יוחזר לי. באותו היום, למען הסר ספק, גם ביטלתי את הוראת הקבע לתשלומים מול חברת האשראי.
כעבור חודשיים נוספים קיבלתי מכתב מחברת 012, בצירוף חשבונית, ובו רשום כי אני חייב כסף לחברה ובמידה ולא אסדיר אותו יינקטו נגדי הליכים משפטיים. חשוב לציין כי בכל משך הזמן בו הייתי לקוח החיובים בוצעו באמצעות הוראת קבע על כרטיס האשראי, ועל כן חוב כזה אינו הגיוני.
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב, ניתוק מהחברה והחזר כספי על חיובים מתאריך הניתוק המקורי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה