זמן המתנה בלתי סביר של 49:00 דקות. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 19 אוגוסט 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
תיאור הארוע:
לאחר נייוד מבזק [תאריך התלונה], הופסקה לי הגלישה.
התקשרתי למוקד במס: 0722009830, בשעה 20:18, שהסתיימה רק בשעה 21:15.
לאחר 4:23ד ענה לי נציג [לא נאמר לי זמן המתנה, מקומי בתור או שאוכל להשאיר פרטיי], לאחר ברור פרטים [לקח כ-3ד], אמר המוקדן שאינו יכול לעזור לי כי אני "רשום בטיפול מיוחד", והפנה אותי למוקד אחר.
מאותו רגע, שמעתי את צליל ההמתנה של החברה 40 דקות. ורק את צליל ההמתנה, לא זמנים, לא מיקום ולא השארת פרטים לחזרה.
[השיחה גובתה בקבצי וידיאו לאחר חצי שעה המתנה והלאה, עד למענה].
|
התרשמותי מהחברה כולה |
סוג הנזק : |
לענות רק בכדי להמנע מעברה על החוק בעניין המתנה, ולהעביר להמתנה, זה לא פתרון ראוי, הפתרון : הגדלת כוח האדם בשעות עומס או לחילופין לאחר 10 ד' חובה על נציג או מערכת אלק' להסביר ללקוח את זמן ההמתנה המשוער.. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|