פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה בלתי סביר של 49:00 דקות. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
תיאור הארוע:
לאחר נייוד מבזק [תאריך התלונה], הופסקה לי הגלישה.

התקשרתי למוקד במס: 0722009830, בשעה 20:18, שהסתיימה רק בשעה 21:15.

לאחר 4:23ד ענה לי נציג [לא נאמר לי זמן המתנה, מקומי בתור או שאוכל להשאיר פרטיי], לאחר ברור פרטים [לקח כ-3ד], אמר המוקדן שאינו יכול לעזור לי כי אני "רשום בטיפול מיוחד", והפנה אותי למוקד אחר.
מאותו רגע, שמעתי את צליל ההמתנה של החברה 40 דקות. ורק את צליל ההמתנה, לא זמנים, לא מיקום ולא השארת פרטים לחזרה.

[השיחה גובתה בקבצי וידיאו לאחר חצי שעה המתנה והלאה, עד למענה].
התרשמותי מהחברה כולה סוג הנזק :
לענות רק בכדי להמנע מעברה על החוק בעניין המתנה, ולהעביר להמתנה, זה לא פתרון ראוי, הפתרון : הגדלת כוח האדם בשעות עומס או לחילופין לאחר 10 ד' חובה על נציג או מערכת אלק' להסביר ללקוח את זמן ההמתנה המשוער.. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה