פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק למרות בקשות חוזרות ונשנות והמשך חיובים נושא התלונה:
פדלון יצחק שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
היי,

לפני כחצי שנה (או יותר) ביקשתי להתנתק מהאינטרנט של 012 סמייל, באז אני ממשיך לקבל חיובים. למרות בקשות חוזרות ונשנות שלי מול נציגי השירות והבטחה מצידם שהקו נותק אני ממשיך לראות חיובים מהם.
לפני כחודש הם הבטיחו שיזכו אותי וינתקו אך החודש שוב קיבלתי חיוב .... והזיכוי ... אותו עדיין לא קיבלתי.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה