פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
האינטרנט שלי הפסיק לעבוד. לאחר שנציג במוקד הטכני לא הצליח לעזור, הועברתי לשירות לקוחות על מנת שאברר האם ניתן להחליף את הציוד. המתנתי מעל שעה ולא ענו לי. השארתי פרטים במענה הקולי ולא חזרו אליי. השארתי הודעה באתר מספר פעמים ולא ענו לי. ב30.08 לאחר המתנה של 45 דקות , נעניתי על ידי נציג שירות בשם עמנואל. אמרתי לו שאני רוצה להתנתק. הוא שם אותי בהתנה וניתק לי את הטלפון בפרצוף. כמובן שלא חזר אליי לאחר מכן.
השארתי הודעות באתר נתק וגם הודעות באתר על כך שברצוני להפסיק את השירות. אף אחד לא מתקשר ואני ממשיך להיות מחויב למרות שהאינטרנט לא עובד.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזר רטרואקטיבי בגין שירות שלא ניתן פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה