|
|
|
|
|
|
שבוע וחצי המתנה לטכנאי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 09 ספטמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי של חברת 012 לשירותי טלפון נייח. בתאריך 3.9.2015 ארעה תקלה ב"סופר בוקס" ומאז אין לי קו טלפון. החברה קבעה איתי ביקור טכנאי לתאריך 9.9.2015 (כחמישה ימים לאחר התקלה!). כשצלצלתי לשירות לקוחות בבוקר יום הביקור כדי לתאם שעה התברר שאין להם כלל הזמנה כזו, ואין להם טכנאי לשלוח עד לתאריך 13.9.2015. יש לציין שבכל התקשרות שלי אליהם זמן ההמתנה הממוצע לא פחת מרבע שעה, וגם כשהשארתי שם לחזרה לא טרחו לחזור אלי.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
טכנאי בהקדם ופיצוי על איחור בשירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|