פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות משירותי ספק אינטרנט, תיבת דואר וקו טלפון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 18.8.15 נשלחה אליכם מחברת בזק בקשה בשמי להתנתקות משירותי ספק האינטרנט בחברתכם.

מאחר שלא קיבלתי מענה, שלחתי אליכם מייל ביום 24.8.15 וביקשתי 2 דברים פשוטים:
1. לקבל מכם אישור במייל על התנתקותי משירותי הספק, ביטול קו 0772031015 וניתוק מתיבת הדואר שלכם - החל מיום 18.8.15.
2. לדעת לאן להחזיר את הציוד שלכם - 012box.

מאחר ולא קיבלתי שום התייחסות/תגובה - שלחתי עוד מייל ביום 3.9.15 - המייל נשלח גם לתלונות הציבור ועדיין לא זכיתי לקבל את תשובתכם ואת האישור במייל על הניתוק.

פניתי אליכם שוב - בדף הפייסבוק שלכם ביום 8.9.15, הפניה בסטטוס
"טופלה" ועדיין אין התייחסות/תגובה!! שוב פניתי היום בדף הפייסבוק שלכם - בשאלה היכן הדברים עומדים??

*** לא זו בלבד שלא קיבלתי את מה שביקשתי כמה פעמים - אלא שביום 12.9.15 אתם שלחתם לי במייל עוד חשבונית שנערכה ביום 1.9.15 - תוך התעלמות מוחלטת ובוטה מכל הפניות שלי אליכם!!

*** לפי בדיקה שערכתי במשרד התקשורת ולפי הכתוב באתר שלהם:

"ספקי גישה לאינטרנט
על פי רשיונות ספקי הגישה לאינטרנט מנוי רשאי לבקש הפסקת שירות (הפסקה של שירות משירותי בעל הרישיון למנוי) או הפסקה מוחלטת (הפסקה מלאה של כל שירותי בעל הרישיון למנוי) בכתב (בדואר רגיל, פקסימיליה, דואר אלקטרוני, טופס מקוון או בצ'אט או בע"פ (בטלפון או בהודעה בע"פ במרכז שירות). בעל הרישיון מחויב לבצע הפסקת שירות או הפסקה מוחלטת לא יאוחר מיום עבודה לאחר מסירת ההודעה לבעל הרישיון, אם לא נקב המנוי במועד מאוחר יותר בהודעת הביטול."

במילים אחרות - אתם לא יכולים ולא מורשים להחזיק אף לקוח בכוח - זה לא חוקי!! ***

*** בשנה האחרונה הערמתם עליי מספיק קשיים עם אין ספור חיובים שגויים ופניות שלי אליכם.
תשלחו אליי במייל - באופן מיידי - אישור על הניתוק ותודיעו לי בכתב לאן עליי להחזיר את הציוד.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי ואישור במייל על הניתוק + הודעה בכתב לאן להחזיר את הציוד פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה