פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מהירות גלישה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי רפאל,

אני לקוח של חברת התקשורת "012" משנת 1998. לאחר שראיתי באתר פרסום על האפשרות לשדרג את המהירות של האינטרנט ללא תשלום נוסף, פניתי לשרות הלקוחות. הם הגדילו את המהירות גלישה עד 100 מגה. ללא תשלום נוסף.

בדקתי את מהירות הגלישה לאחר השדרוג וגיליתי שהיא נמוכה מהמובטח. בתמיכה טכנית נאמר לי שהציוד אצלי בבית השייך לחברה 012 לא יכול לספק את המהירות המובטחת. אני צריך לפנות לשרות לקוחות ולהחליף אותו.

בשרות הלקוחות 24/09 ביקשו ממני יותר מ -500 (!) שקלים להחלפת ציוד המתאים לגלישה - 100 מגה. כשניסיתי להסביר לשרות לקוחות שהובטח לי "מהירות ללא תשלום" התשובה שקיבלתי היא שזה לא משנה ולא אכפת להם.
בקשתי לדבר עם האחראי משמרת - הבטיחו שהוא יחזור אלי עד סוף המשמרת. עודני ממתין לשיחה..

שלשום, 29/09, פניתי שנית לשרות הלקוחות. גם הפעם הובטח לי שאני אקבל שיחה מהממונים עליהם בתוך 24 שעות, ושוב אני ממתין כבר יומיים.


מעבר לכך שחברתכם לא עומדת בהבטחותיה של "שדרוג מהירות בחינם" השרות שלכם מתחת לכל ביקורת.

אני מבקש את עזרתך על מנת לפתור את הבעיה.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה