פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים חוזרים עבור שרות שלא סופק לאחר סגירת המנוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
זוהי התלונה השנייה שלי לחברה 012 ושוב פעם באותו נושא. מחלקת הגבייה של החברה ממשיכים לחייב אותי לאחר סגירת המנוי. יתר על כן, מספר הלקוח עליו מוציאים חשבוניות אינו קיים לאחר הסגירה.

בהתאם לסעיף 13ד לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981, הודעתי בתאריך 24.06.2015 בכתב על ביטול העסקה המתמשכת לאספקת שירותי אינטרנט (הודעת ביטול עסקה דרך האתר netek.co.il).

למרות הודעתי להתנתקות מהשירות, נשלחו אלי חשבוניות לתקופה של 01-31.07.2015, כלומר לתקופה שלאחר הניתוק.

משיחה שלי עם נציגת השירות בעניין, הובהר לי כי:
- חלה טעות, המנוי הכן נסגר בהתאם להודעתי מתאריך 24.06.2015.
- מספר לקוח אינו פעיל יותר החל מאותו התאריך.
- כרטיס האשראי שלי יזוכה בסכום החיוב.

בפועל, הזיכוי לא בוצע ובמקום זה ממשיכים לשלוח אלי כל חודש חשבוניות מדומות על שירותים שלא סופקו למספר לקוח שהוא לא קיים.
אי לכך, נאלצתי לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את הוראת הקבע ולקבל החזרים על החיובים דרך חברת האשראי.

בתאריך 3.12.2015 התקבל מהחברה מכתב "התראה לפני חסימה" במידה והחוב לא ישולם.

לאחר מכתב זה, בתאריך 7.12.2015 הוצאתי למוקד הגבייה של החברה 012 מכתב התראה המסביר בפרטים את ההשתלשלות של הדברים וצירפתי בו שוב פעם את הודעת הניתוק מתאריך 24.06.2015. המכתב נשלח בפקס עם הודעת קבלה.

בתאריך 24.12.2015 התקבל מהחברה איום "הזהרה לפני הליכים משפטיים" שבו החברה דורשת חידוש הוראת קבע בנוסף לתשלום של חובות המדומים.

שתי הפרשות הנ"ל (התלונה הנוכחים וזאת מהעבר) מעידות על ניהול רשלני של תיקי לקוח, טעויות חמורות שחוזרות פעם אחר פעם, והכי גרוע – אי תיקון טעויות לאחר מציאתן! מיותר לציין כי זה מראה על יחס מזלזל ומשפיל כלפי הלקוחות.

אי לכך, אני דורש:
1. להפסיק באופן מידי להטריד אותי בעניין חובות מדומים על שירות שלא מסופק.
2. להפיק אלי מכתב אשר בין היתר יכיל את הסעיפים הבאים:
3. אישור על ביטול העסקה המתמשכת לאספקת שירותי אינטרנט בהתאם להודעתי החל מתאריך 24.06.2015 ועל פי סעיף 13ד לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981
4. אישור על סגירה/הקפאה של מספר לקוח החל מתאריך 24.06.2015
5. אישור על טעות בהפקת חשבוניות שלאחר תאריך הניתוק וביטולן.
5. הצהרה כי אין לחברה 012 smile שום טענה כלפי לאחר התאריך 24.06.15 וכל החובות כולל ההצמדה שלאחר תאריך זה הינן שגויות ומבוטלות.
בזבוז זמן לאורך חודשים סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה