פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לשינוי כתובת שלא טופלה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
במשך למעלה מ-10 שנים אני מקבלת לכתובתי חשבונות מ-012 עבור הדייר הקודם. לאחרונה החלטתי לטפל בעניין והתקשרתי לפני מספר שבועות ל012. דיברתי עם נציגה שהבטיחה לי שהעניין יטופל ואפסיק לקבל את המכתבים לכתובתי.
לצערי הדבר לא טופל ואני ממשיכה לקבל את המכתבים. אני מנסה לפנות ל-012 אך לא יכולה להגיע לנציג כי עלי להקיש מספר טלפון (שאין לי) או תעודת זהות (שגם אין לי) והמערכת לא מפנה אותי בשום אופן לנציג שירות אם לא אקיש את המידע שלהלן.
אני מאוד מבקשת מכם שתצרו קשר עם 012 ושמישהו שם יחזור אלי לטלפון 054 7887046 על מנת לסיים את העניין או שיפסיקו לשלוח מכתבים ללקוח מספר 405291065 לכתובת בירושלים.
בתודה מראש, הילה כדורי
בזבוז זמן סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה