פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא נכונים ובקשה לביטולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד 012 סמייל נציב תלונות הציבור
הנדון: מספר לקוח 400775151
ברצוני להתלונן על חיובים שנשלחו אלי מחברת 012 סמייל ובקשה לביטולם.
עד לתאריך 14.06.2015 הייתי מנוי של 012 סמייל לשירותי ספק אינטרנט בסך כ-22 ש"ח לחודש. ב-14.06.2015 עברנו דירה ועברנו לשירותי אינטרנט +ספק של חברת בזק.
בתאריך 14.06.2015 יצר עמי קשר נציג של 012 סמייל על מנת להציע לי להצטרף לשרות שלכם, אני אמרתי שאני כן מעוניין בכך. הנציג אמר שהוא צריך איזשהו אישור ממני בפקס לגבי חיוב כרטיס האשראי שלי. מפאת קוצר זמן אמרתי לו שאיני מעוניין בסופו של דבר להצטרף לשרות שהציע ובכך הסתיימה השיחה.
בתאריך 12.07.2015 התקשרה אליי בחורה שהציגה את עצמה כנציגה של 012 סמייל. שאלה אם אני ניר רפופורט. לאחר שהזדהיתי הנציגה ניתקה מיד את השיחה.
החל מ -12.07.2015 צורפתי שלא בידיעתי לשרות שלכם ולחיובים שלכם (חיוב באותו כרטיס אשראי שכבר היה לכם את פרטיו מהמנוי הקודם) עבור שרותי גלישה באינטרנט דרך חברת בזק על סך כ-100 ₪ לחודש. כפי שציינתי מאז ה-14.06.2015 (ועד 9.11.2015) הייתי מנוי של חברת בזק ושילמתי לבזק עבור שירותי הגלישה באינטרנט. לאחר זמן כאשר גיליתי את החיוב בכרטיס אשראי התקשרתי לחברתכם על מנת להודיע על כך שאיני לקוח שלכם, לא השתמשתי בשרות שלכם ואינני מעוניין להשתמש בשרותכם ולבקש לבטל את החיוב והמשך חיובים נוספים.
להפתעתי ראיתי שאני ממשיך להיות מחויב ללא כל התייחסות לפנייתי. פניתי שוב בטלפון ואף פניתי לבזק על מנת שיעדכנו אתכם שאני לקוח של בזק ולא לקוח של 012 סמייל. נאמר לי שאכן הם עדכנו אתכם. למרות כל הפניות 012 סמייל עדיין המשיכה לחייב אותי ומכאן החלטתי, כשראיתי שאין לי כל ברירה, להודיע לחברת כרטיס האשראי שלי לא לכבד את החיוביים של 012.
לאחר פרק זמן נוסף יצרה איתי קשר נציגה שהציגה את עצמה ממחלקת שטרלינג 012 על מנת לדרוש תשלום ומספר כרטיס אשראי, הסברתי לה שוב את כל השתלשלות הדברים ושאיני משתמש בשירותים שלכם וביקשתי גם ממנה לבטל את החיובים ובעצם שתוציא אותי מרשימת הלקוחות כי לא הייתי ואני לא מעוניין. היא אמרה שתחזור אליי בנושא.
לאחר פרק זמן נוסף גיליתי שאני ממשיך להיות מחויב על ידכם ונשלחים אלי חשבוניות לאי מייל. פניתי אליכם מיוזמתי על מנת להסדיר את העניין ושוב להסביר הכל. אחרי טרטורים רבים ועגמת נפש, בהם גם נאמר לי שייבדק הנושא האם שילמתי לבזק עבור שרותי הגלישה ובעצם יש חיוב כפול (מה שאכן היה) ואז תבטלו אותו ולמרות כל מה שהסברתי הובהר לי שאני לקוח שלכם ואני חייב לשלם את כל החשבוניות. אף נאמר לי שהאזינו לשיחה ב-14.06.2015 ועל פיה יש הוכחה שאני כן לקוח שלכם. אני טוען (בנוסף לכל טענותיי עד כה) שאם זה נכון כיצד צרפתם אותי רק ב-12.07.2015 ולא מיד ב-14.06.2015 ?
מצ"ב מסמך אישור צירוף ל-012 סמייל מה-12.07.2015, חשבונית לדוגמה מ-012 סמייל לחודשים 9-10.2015 וחשבונית כפולה לדוגמה מבזק לחודשים 9-10/2015 (החיוב על אותו קו 077-2052720)
אבקש את התייחסותכם לפנייתי, בנוסף אבקש לבדוק לעומק את נושא שיחת הטלפון שקיבלתי ב-12.07.2015 מנציגת 012 סמייל והניתוק המידי שבעקבותיו בא הצירוף לשירותיי החברה. אני מניח שאני לא היחיד שנפגע משיטה זו.
לטיפולך אודה.
ניר *******
ביטול חיובים, בדיקת לעומק את שיטת צירוף מנוי כפי שתוארה בתיאור הבעיה, תביעה ייצוגית על שיטה זו אם ניתן, תביעה על עגמת נפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה