פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר גילוי נאות, מכירה שקרית והעדר אפשרות להתנתק מהשירות ללא קנס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום. במהלך ינואר הצטרפתי לשירות האינטרנט של 012. במהלך שיחת המכירה דיבר איתי הנציג על חבילה של 40 מגה. כהרגלי רשמתי בדיוק במהלך השיחה מה הנציג אומר. ולדבריו: אני מקבלת תשתית + מודם + ספק + ראוטר + מוצר חכם, ואני משלמת 110 ₪ במשך 3 שנים ולאחר 3 שנים המחיר יורד ב- 10 ₪. הנציג לא הזכיר במהלך השיחה שבמידה ומתנתקים מהשירות יש לשלם על המכשיר החכם, ובוודאי לא את גובה הסכום, ולהיפך הוא הציג זאת כמתנה. זאת למרות שדיברנו מספר פעמים לפני שביצעתי את הצצטרפות אליהם.
בנוסף אני נוהגת גם לקרוא את ההסכמים שאני מקבלת, בכדי לודא ששום דבר לא התפספס, כי אני מכירה את תופעת הנציגים להוטי המכירה והעמלות ששוכחים מחובתם לגילוי נאות. הבעיה היא שעם הצטרפותי נשלחו אלי למייל 12 הסכמים. כן, קראתם נכון, 12 הסכמים / מכתבים / חוזים שאין סיכוי שהייתי מגיעה להכל. כל פעם נשלחו כעדכון. כשהסבתי את תשומת ליבו של הנציג לזה הוא אמר שאני אתעלם מהכמות ואני יכולה להיות רגועה. לאחר מספר ימים מההצטרפות שלי המהירות ירדה ל- 15. במוקד שלהם אמרו שהחבילה לא מעודכנת ועידכנו. היום גיליתי שהמחיר עלה ב- 30 ש"ח. התקשרתי ואמרו החבילה לא מעודכנת ושוב עדכנו. בדקתי לגבי אפשרות של התנתקות ואז גם נאמר לי שאני צריכה לשלם על הטאבלט 1436.40 ש"ח. דבר שמעולם לא נאמר לי. מה גם שבדיקה מהירה מגלה ששווייו של הטאבלט שקיבלתי נעה בין 326 ל- 899 ש"ח. אם הייתי יודעת זאת מלכתחילה לא הייתי לוקחת את הטאבלט ונקשרת לחברה שאני לא מכירה את השירות שלה למשך 3 שנים. חבל שחברות בסדר גודל כזה מוצאות דרך לעקוף את החוק בצורה נבזית שכזו. מקווה שתוכלו לעזור. תודה
כספי סוג הנזק :
ביטול קנס ההתנתקות מהשירות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה