פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לפנייתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי 10997 , אבקש לציין שאף נציג "בכיר" לא חזר אלי מיום הגשת התלונה למרות תשובתכם לפיה : "מר איתן שוחח עם גורם בכיר במחלקת שרות הלקוחות וטופל לשביעות רצונו." במהלך שיחתי האחרונה איתכם ב-4/7 כשהאחראית משמרת חזרה אלי באיחור של 4 ימים , היא הציעה לי הנחה של 30 ש"ח מהחוב המקורי ובשביל זה היא הייתה צריכה לבדוק את הנושא מול מנהליה במשך 4 ימים ,
הסכמתי לקבל זאת מהנציגה אבל ציינתי בפניה שאיני רואה זאת כפיצוי על עוגמת הנפש ואני כמובן אפנה הלאה בנושא השירות הגרוע אשר קיבלתי מכם, חוסר הרצינות בטיפול בפנייתי ומתן התשובה השקרית לאתר זה רק מוכיחה לי ולהמון אנשים את כשל השירות בחברתכם והזילזול הפוגע בלקוחות .
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית, אנו מתנצלים על עגמת הנפש שנגרמה למר איתן,
בכדי להקל על תחושתו, ניתנה למר איתן הטבה בשרות האינטרנט .
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה